Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Jelen dokumentum (továbbiakban: ÁSZF) a Gumibiznisz Gumi- és Autószerviz Kft. (továbbiakban: Szolgáltató, Üzemeltető, Eladó, Kereskedő) és az általa üzemeltetett www.gumibiznisz.hu weboldalon (továbbiakban: weboldal, honlap, webáruház, webshop) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél, Fogyasztó, Felhasználó, Vásárló, Megrendelő), együttesen: Felek jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A honlap használatával a Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja az ÁSZF-ben foglaltakat. Jelen dokumentum nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, és magatartási kódexre nem utal. A szerződés nyelve magyar.

 

1. Szolgáltató adatai

Gumibiznisz Gumi- és Autószerviz Kft.

Cégjegyzékszám: 11-09-027729

Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Tatabányai Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 27913125-2-11

Bankszámlaszám: 58600458-17006730-00000000 (Duna TakarékBank)

Telephely: Tát (ipartelep), József Attila u. 39.

Székhely, postacím: Tokod, Táncsics Mihály u. 18.

Telefon: +36 20 946 5813

E-mail: info@gumibiznisz.hu

Ügyfélszolgálat: H-P: 8-16 óra, Sz: 8-12 óra

A webshop működésével, a megrendelési folyamattal kapcsolatos kérdések felmerülése esetén szívesen állunk rendelkezésre fent megadott elérhetőségeinken. Rendszerünk az Ügyfél regisztrációját ill. megrendelését 24 órán keresztül rögzíti, a megrendelések feldolgozása, a telefonon vagy e-mailben feltett kérdések megválaszolása viszont csak az ügyfélszolgálati időben történik.

2. A webáruházban megvásárolható termékek köre

Gumiabroncsok (új termékek)

3. Rendelési információk

A webáruházban megjelenített árak bruttó árak, azaz magukba foglalják a törvényben előírt 27%-os áfát.

Amennyiben az Üzemeltető a tőle elvárható gondosság ellenére hibás árat tüntet fel a termék mellett, és a termék ára eltér annak valós árától, úgy az Üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, ugyanakkor köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárlónak a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

A honlapon szereplő termékek a webáruházon keresztül online, telefonon vagy e-mailben rendelhetők meg. Házhoz szállítást nem vállalunk, a termékek kizárólag személyesen vehetők át táti telephelyünkön. A fizetés készpénzes / kártyás utánvéttel vagy előre utalással történhet.

A webáruházon keresztül történő vásárlás a felhasználó regisztrációját követően vagy regisztráció nélkül, azaz vendégként is lehetséges. A regisztráció ill. megrendelés során a következő adatokat szükséges megadni: név/cégnév, lakóhely/székhely, e-mail cím, telefonszám. Amennyiben a szállítási cím eltér a számlázási címtől, azt a megrendelés során jelezni kell. A megadott adatok bejelentkezés után módosíthatók. A regisztráció törlését a Vevő bármikor kérheti a Szolgáltatótól.

A megrendelés során a Vásárlónak törekednie kell adatai pontos megadására, valamint a termékek helyesen történő kiválasztására (gyártó, mintázat, méret, idény, mennyiség), hiszen a rendelés ez alapján kerül számlázásra. A Vevőnek a megrendelés során, a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az általa bevitt adatok módosítására. (A böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így a korábban helytelenül bevitt adatok korrigálhatók.)  

A téves vagy pontatlan adatbevitel alapján leadott megrendelésért a felelősség a Vevőt terheli. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért a felelősségét kizárja.

A rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti, és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

A megrendeléssel kapcsolatos tájékoztatásokat, visszaigazolásokat a Kereskedő elektronikus úton küldi meg a megrendelő részére. A megrendelés elküldése után a Megrendelő azonnal kap egy automatikus visszaigazolást, melyben szerepel a rendelési azonosító, a Megrendelő neve, email címe, telefonszáma, lakcíme /számlázási címe, a megrendelt termék neve, mennyisége, egység ára, a fizetendő vételár, valamint a fizetés és az áru átvételének módja. Ez az automata visszaigazoló rendszerüzenet nem minősül az ajánlat elfogadásnak, nem jelenti a szerződés létrejöttét, mindösszesen a megrendelés eladóhoz való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel. E körben természetesen lényeges, hogy a megrendelési folyamat során a Megrendelő az e-mail címét helyesen adja meg. Amennyiben a visszaigazolás a Fogyasztó megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül nem történik meg, a Fogyasztót nem köti a megrendelése. 

A szerződés akkor jön létre, tehát amely időponttól kezdve abból a Felekre nézve jogok és kötelezettségek származnak, ha a Kereskedő a visszaigazolást követően egy újabb, megerősítő e-mailben vagy telefonon értesíti a Fogyasztót a megrendelés teljesíthetőséről, és a teljesítéssel zárul leA Kereskedő és a Vevő között a termék megvásárlásával létrejövő szerződés magyar nyelvű, írásba foglalt szerződésnek minősül, mely iktatásra nem kerül. 

 

További vásárlási információk >>

4. A rendelés menete

A Fogyasztó a számára megfelelő paraméterekkel rendelkező termékeket a weblap kezdőoldalán található gumikereső segítségével tudja kilistázni, árakkal együtt. A termékek kinagyítható képei, lényeges tulajdonságai az adott abroncshoz tartozó termékoldalon találhatók. Részletesebb tájékoztatás igénye esetén a Szolgáltató adatai között megadott telefonszámon vagy e-mailben lehet felvenni a kapcsolatot az Eladóval.

Szintén a termékoldalakon lehetséges a kiválasztott gumiabroncs Kosárba helyezése, a szükséges mennyiséget is megadva. A Kosár tartalmának megjelenésekor a vásárlást tovább lehet folytatni a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva. Újabb termék Kosárba helyezése esetén a Kosár tartalma automatikusan frissül. A Kosár ikonra kattintva bármikor megtekinthető annak tartalma, módosítható a vásárolni kívánt mennyiség, vagy törölhető is.

A rendelés leadásához regisztrált vásárlóként felhasználónévvel és jelszóval be kell jelentkezni a webáruházba, aki nem regisztrált, itt megteheti, illetve regisztráció nélkül, vendégként is vásárolhat számlázási és szállítási címe megadásával. A továbbiakban kiválasztható az átvételi és fizetési mód, valamint a Vevő megjegyzést is fűzhet rendeléséhez.

A vásárlás befejezése - az ÁSZF elfogadása jelölődoboz kipipálása után - a Megerősítem a rendelésem gombra kattintva történik meg. Ezzel a Vásárló szerződési nyilatkozatot tesz a virtuális kosarában található termékek megvásárlására, azok ellenértékének megfizetésére, tehát kifejezetten tudomásul veszi, hogy nyilatkozattétele - az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén -fizetési kötelezettséget von maga után.

5. Átvételi módok

» Személyesen (a táti telephelyen)

Futárszolgálattal való kiszállítást nem vállalunk!


6. Fizetési módok, számla

» Előre utalással. 

» A telephelyen készpénzzel vagy kártyás fizetéssel.

A számlát az áruval együtt kapod meg. Arra kérünk, őrizd meg, mert a garancia csak számla birtokában érvényesíthető. Céges Megrendelőinket kérjük az üzenet rovatban adószámukat megadni, mivel ezt az adatot a kiállított számlán kötelező feltüntetnünk. 

7. Vásárlástól való elállás

A fogyasztónak minősülő Ügyfél a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszahozhatja a megrendelt terméket. A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

A termék visszaszolgáltatásának költségét az Ügyfélnek kell állnia, a Szolgáltató nem vállalja ennek viselését, sem pedig a kapcsolódó szolgáltatások (szereltetés) díjának visszatérítését. Az elállási jog gyakorlása esetén az Ügyfelet a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Fontos tudni azonban, hogy ha a Vevő a terméket már használatba vette, akkor az ebből adódó értékcsökkenésért felelős a Vállalkozás felé, illetve az Eladó a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését is követelheti. 

Amennyiben a Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, úgy szándékát az Üzemeltetővel egyértelmű nyilatkozatban köteles közölni. Az elállási szándék egyértelmű közlése szóban (telefonon) vagy írásban (ajánlott postai küldeményben vagy e-mailben) egyaránt megtehető. Segítségként használható az alábbi, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 2. mellékletében található nyilatkozat-minta:

Elállási nyilatkozatminta

Címzett: (itt szükséges a vállalkozó neve, postai címe, telefonszáma, elektronikus levelezési címének megjelenítése)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: (itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék megnevezése)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: (a megfelelő jelölendő)

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: ...........................................................

Az Üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazolja azt a Fogyasztó felé. 

Elállás esetén a Fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (postára adni, vagyis intézkedni az elküldés iránt) a Vállalkozásnak.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. Amennyiben a Fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az Üzemeltető a Fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. A Vállalkozás mindaddig visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. 

A fogyasztónak nem minősülő Vevőt (cég, vállalkozás) nem illeti meg az indokolás nélküli elállás joga, ebben az esetben a fogyasztóvédelmi jogszabályok rendelkezései helyett a Ptk. elállásra vonatkozó szabályai alkalmazandóak.

8. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

Kellékszavatosság

A Fogyasztó az Eladó hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet közvetlenül az Eladóval szemben. Hibás teljesítésnek minősül, ha a termék az átvétel időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. A Fogyasztó kellékszavatossági igényét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető, azaz rejtett vagy gyártási hiba.
A Fogyasztó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: 
  • Első körben kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. 

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát az Eladóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

Az átvételt követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság felelőssége alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználónak történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló a Vállalkozótól való vásárlást igazolja. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. 

Az Eladót a termékszavatosság fogyasztónak minősülő Vásárlóval szemben a termék átvételétől számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. Fogyasztónak nem minősülő Vásárló (cégek, vállalkozások) az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti termékszavatossági igényeit.

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó - választása szerint - az előbbi pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével ezt a jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A Vállalkozó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok kellékszavatossági és termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági ill. jótállási igényeit a Fogyasztó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Gumibiznisz Gumi- és Autószerviz Kft.
Levelezési cím: 2531 Tokod, Táncsics Mihály u. 18.
Telefonszám: +3 6 20 946 5813
E-mail cím: info@gumibiznisz.hu

9. Panaszkezelés módjai

A Vásárló a termékkel, vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az Eladó alábbi elérhetőségein terjesztheti elő:

- Telephely: Tát, József Attila u. 39. (munkanapokon 8-16 óra között, személyesen)

- Telefon: +36 20 946-5813 (munkanapokon 8-16 óra között)

- Levelezési cím: Gumibiznisz Gumi- és Autószerviz Kft. 2531 Tokod, Táncsics M. u. 18.

- Email: info@gumibiznisz.hu

Az Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz kezelésére - annak jellegéből adódóan - nincs azonnal lehetőség, vagy ha a Fogyasztó a panaszkezeléssel nem ért egyet, a Vállalkozó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelynek másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a Fogyasztónak, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén pedig legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi neki.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Vállalkozás a visszakereshetőség érdekében köteles egyedi azonosítószámmal ellátni, és ezt a számot az ügyféllel közölni.

A panaszról felvett jegyzőkönyv az alábbiakat tartalmazza:

  • a Fogyasztó neve, lakcím
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja
  • a Fogyasztó panaszának részletes leírása, a Fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke
  • a Vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Fogyasztó aláírása
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma

A Vállalkozás a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót, továbbá arról is, hogy panaszával mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. (A fogyasztóvédelmi törvény szerinti a vásárlók könyvébe tett fogyasztói panasz is írásbeli fogyasztói panasznak minősül.) 

Amennyiben az Eladó és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Fogyasztó számára:

- Fogyasztóvédelmi Hatósághoz való fordulás 

A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf. 20.
E-mail cím: nfh@nfh.hu
Telefon: +36(1)459 4800
Fax: +36(1)210 4677

A panaszügyintézésről további információ a http://fogyasztovedelem.kormany.hu/ honlapon található.

- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az eljárásra elsősorban a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A Kereskedőt a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A Kereskedő székhelye szerint illetékes testület a Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület, amelynek elérhetőségei az alábbiak:

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A további békéltető testületek elérhetőségei az alábbi honlapon érhetőek el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

- Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján 

Online vitarendezési felület: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

A fenti online platformon elérhető kérelmet a vevőnek hiánytalanul ki kell töltenie, majd azt elektronikusan be kell küldenie a vitarendezési testület részére.

- Bírósági eljárás kezdeményezése

A vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári peres eljárás keretében.

10. Záró rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.